Strefa wiedzy
Czym jest fotografia reklamowa?
Zapewne nie raz spotkałeś się z tym pojęciem i może nawet zastanawiałeś się nad wykorzystaniem takich zdjęć w swojej firmie. Ale w zasadzie, fotografia reklamowa - co to jest, tak dokładnie? To zdjęcia produktów, fotografie obrazujące usługi czy reklamujące markę, których celem jest sprzedaż. I właśnie to jest kluczowe.
Fotografia lifestyle - na czym polega?
Jak uchwycić w kadrze codzienne życie? Jak najlepiej na fotografii oddać swoją pasję, pokazać, jak wygląda praca w firmie? Fotografia lifestyle to sposób na pokazanie tego, co prawdziwe. To naturalne sesje, na których można - a nawet i trzeba - wyrazić siebie.
Filmy korporacyjne - wszystko, co musisz wiedzieć
Video marketing stał się jednym z najsilniejszych narzędzi do promocji marki. Filmy reklamowe, które opowiadają o firmach, przedsiębiorstwach czy organizacjach znacznie bardziej przyciągają uwagę, niż reklama w formie zdjęcia. Pozwalają lepiej poznać Twój biznes, zdobywają więcej klientów.
#Foodporn - to nie kamasutra. Czyli jak fotografować jedzenie?
Podobno apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale fotografii kulinarnej to podczas oglądania zdjęć wyostrzają się wszystkie zmysły. Świeże i dojrzałe owoce, pełna aromatu, pobudzająca kawa czy sernik nowojorski, dla którego warto zrobić odstępstwo w diecie - czyli jak fotografować jedzenie, by intrygowało i wzbudzało apetyt.
Jak robić profesjonalne zdjęcia aranżowane?
Zdjęcia aranżowane to sposób, jak pokazać produkt w najbardziej atrakcyjnym wydaniu. Jak robić zdjęcia aranżowane, które mają charakter informacyjny, a jednocześnie oddziałują na emocje odbiorcy?
Jak reklamować firmę przez cały rok niewielkim kosztem? Wiemy to!
Zapewne widzisz, że w dobie wszechobecnych reklam w telewizji, radiu, na Facebooku i Instagramie, ciężko o oryginalną promocję Twojej marki. Starasz się, ale nowe produkty, konkursy, promocje i inne działania reklamowe nie przynoszą tak dużych efektów jakbyś oczekiwał. Twoja konkurencja wykłada milionowe budżety na innowacyjną promocję, a taka podstawa jak reklama upominkowa małymi krokami idzie w zapomnienie.