Jak reklamować firmę przez cały rok niewielkim kosztem? Wiemy to!
Zapewne widzisz, że w dobie wszechobecnych reklam w telewizji, radiu, na Facebooku i Instagramie, ciężko o oryginalną promocję Twojej marki. Starasz się, ale nowe produkty, konkursy, promocje i inne działania reklamowe nie przynoszą tak dużych efektów jakbyś oczekiwał. Twoja konkurencja wykłada milionowe budżety na innowacyjną promocję, a taka podstawa jak reklama upominkowa małymi krokami idzie w zapomnienie. Oczywiście nie namawiam Cię do inwestycji w brandowane smycze, ale pomyśl, czy można stworzyć coś, co będzie opowiadać o Tobie i Twojej firmie, Waszych wartościach i zasadach, coś, co pokaże, jak dobry zespół zbudowałeś.
Zastanawiasz się jak możesz to zrobić? Pomyśl o firmowym kalendarzu opartym o zdjęcia Twoich współpracowników! Twoja firma to przecież nie tylko kolejne cele do realizacji, wysyłanie maili, gonitwa za tym, by zdążyć na czas. To przede wszystkim ludzie, którzy tworzą całość i to dzięki nim firma działa idealnie na każdym szczeblu. Więc myśląc o kolejnym gadżecie promocyjnym spróbuj to pokazać! A kalendarz oparty o zdjęcia pracowników będzie zarówno świetną reklamą Twojego biznesu, praktycznym gadżetem, jak i miłym upominkiem dla klientów.
Zyskaj pewność – nikt nie będzie taki jak TY!
Słyszysz „firmowy KALENDARZ” – mówisz „oklepany BANAŁ”? Zdecydowanie nie musi tak być. Inspiracją do sesji kalendarzowej może być rocznica Twojej firmy, Wasz unikalny charakter, bądź specyfika branży, w jakiej pracujecie. Pracowaliśmy już dla producenta wędlin, pokazując przystojniaków, którzy stoją za jego produktami. To oni codzienne dbają o to, by towar trafiający do sklepu był najwyższej jakości – a nasz kalendarz przypominał o tym kierowniczkom w sklepach w całej Polsce. Świętowaliśmy też jubileusz dwudziestolecia, odtwarzając na kartach kalendarza historyczne sceny z życia firmy. Dla klienta z branży rolniczej poprzez kalendarz pokazywaliśmy wartości firmy, a w kolejnym roku pozwoliliśmy pracownikom na pokazanie luzu i ducha zabawy w codziennej pracy.
Stawiając na własne zdjęcia nasi Klienci mieli 100 % pewności, że ich kalendarz będzie unikalny, a żadna z firm konkurencyjnych nie miała już szans się wyróżnić.
Jeszcze się wahasz? Oto 6 przykładów, dlaczego warto zrobić sesję kalendarzową z nami:
1) Kalendarz oparty o zdjęcia to idealny prezent dla ważnego klienta lub potencjalnych kontrahentów – pozwoli zacieśnić więzi między firmą, a klientem, pomoże mu poznać bliżej szeregowych pracowników, będzie stanowił estetyczną ozdobę gabinetu w jego firmie bądź np. sekretariatu.
2) Prezent świąteczny dla pracowników – świetny na rozpoczęcie nowego roku z dobrymi nastrojami wśród zespołu. Sama sesja oparta na zdjęciach zespołu, może zostać wykorzystana do zintegrowania pracowników lub docenienia najlepszych.
3) Ozdoba gabinetów w firmie – i nie chodzi tu bynajmniej tylko o to, że piękny kalendarz będzie cieszył oko pracowników wyższego szczebla – będzie przyciągał wzrok kontrahentów.
4) Gadżet wręczany podczas konferencji prasowych – interesujący kalendarz będzie nietypową pamiątką dla dziennikarzy, którzy już wkrótce będą pisać artykuły na temat działalności firmy.
5) Gadżet dla przedstawicieli handlowych – a dokładniej dla ich kontrahentów, wręczany raz do roku podczas przedświątecznej wizyty w sklepach czy hurtowniach.
6) Pokazanie innego oblicza firmy – za fasadą firmy budowlanej czy przedsiębiorstwa zajmującego się przetwórstwem warzyw zwykle można znaleźć arcyciekawe oblicze mecenasów sztuki, sportu czy też ludzi pochłoniętych innymi pasjami. Kalendarz to dobry sposób komunikacji tej drugiej strony.
Poznaj opinię naszej zadowolonej Klientki: Julita Raczko, Marketing Manager firmy CENOS: „Kalendarz kulinarny – Cenos Inspiruje na 2018 rok to wspólny projekt, jaki został zrealizowany przez producenta produktów marki Cenos, agencje Resort Marketing i Wydawnictwo Burda. Kalendarz został zaprojektowany z myślą o pokazaniu ciekawych i nieoczywistych zastosowań produktów Cenos przez cały rok i na każdą okazję. Przepisy zawarte w kalendarzu, a także zdjęcia w większości były autorstwa Agencji Resort Marketing. Gotowy kalendarz został dołączony do listopadowego wydania czasopisma Moje Gotowanie. Czytelnicy Mojego Gotowania to jednocześnie grupa docelowa Cenosu. Kalendarz, miał być także ozdobą kuchni naszych konsumentek, a zawarte w nim dodatkowe porady, miały służyć w codziennym życiu.”
Przekonany? Sprawdź nasze kalendarzowe projekty i zaplanuj z nami przyszły, lepszy rok!